درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 18:22   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود
  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25542صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 3 شهریور 1395 - 04:40
 چگونه بهترین نمایشگاه را انتخاب کنیم؟
اما چه رویدادی می‌تواند برای شرکت، کارخانه و در مجموع کسب‌وکار شما خوب باشد؟ این شاید سوالی است که بسیاری از شرکت‌کنندگان در نمایشگاه هنوز نمی‌توانند به آن پاسخ درست و صریح بدهند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اگر با راهنمایی‌های «آقای رویداد» در چند ماه اخیر همراه بوده باشید به‌طور حتم به این نکته رسیده‌اید که یکی از مهم‌ترین عوامل برای رسیدن به موفقیت در نمایشگاه انتخاب بهترین رویداد و بهترین زمان است.

اما چه رویدادی می‌تواند برای شرکت، کارخانه و در مجموع کسب‌وکار شما خوب باشد؟ این شاید سوالی است که بسیاری از شرکت‌کنندگان در نمایشگاه هنوز نمی‌توانند به آن پاسخ درست و صریح بدهند، به همین دلیل باید با راهکارهای انتخاب یک نمایشگاه درست آشنا شوند. با صمت و آقای رویداد امروز همراه باشید. از مشتریان خود بپرسید؛ نخستین و موثرترین راه برای به‌دست آوردن یک ارزیابی درست از نمایشگاه مفید، صحبت و همفکری با مشتریانی است که در حال حاضر با آنها در ارتباط هستید. برای مثال با بهترین خریدار و همکار تجاری خود صحبت کنید و نظر آنها را جویا شوید که درکدام نمایشگاه‌ها شرکت می‌کنند.


به احتمال زیاد همکاران یا شرکت‌های مشابه آنها نیز در همان رویدادها حضور دارند و از این روش می‌توانید یک رویداد با ظرفیت بالا را برای کسب‌وکار خود انتخاب کنید.

هزینه‌ها را در نظر بگیرید؛ هزینه‌های برگزاری یک رویداد، اصلی مهم برای شرکت‌ها است. هزینه اجاره غرفه در نمایشگاه‌های مختلف با یکدیگر تفاوت دارد و حضور در رویدادی بین‌المللی به‌طور قطع هزینه بیشتری را نسبت به یک رویداد داخلی دربرخواهد داشت. اگر بودجه نمایشگاهی شما کمتر است باید میان یک غرفه کوچک در نمایشگاهی بین‌المللی و غرفه‌ای بزرگ در نمایشگاهی داخلی انتخاب کنید و در اینجا «بحث از مشتری خود بپرسید» می‌تواند به شما کمک کند.


برای مثال ممکن است حضور یک شرکت تولیدکننده آهن در یک نمایشگاه ساختمانی داخلی بتواند بیشتر از حضور در یک نمایشگاه فلزات بین‌المللی موفق واقع شود.


جست‌وجوی مجازی را فراموش نکنید؛ جست‌وجو در فضای مجازی یک کمک بزرگ به کسانی است که با نمایشگاه‌های مختلف آشنا نیستند. این نیاز اساسی تجارت امروز است.


گاهی مشاهده شده که برخی شرکت‌ها به دلیل نداشتن اطلاعات کافی درباره رویدادهای مختلف دچار مشکل می‌شوند. برای راحت‌تر شدن کار می‌توانید به سایت نمایشگاهی منطقه خود مراجعه کنید و تقویم نمایشگاهی را ورق بزنید. با استفاده از فضای مجازی دسترسی شما به اطلاعات مخاطبان نیز امکانپذیر می‌شود و علایق آنها را درک خواهید کرد.

منبع: صمت

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد